Monday, March 8, 2010

salam hari wanita

salam
fuh penat.. bru balik kerja.. adesss

balik tadi dgr radio hot fm.. bru ku taw ari n, ari wanita..
so dalam kesempatan ini..
aku nk minta maaf kat semua wanita especially mak aku sbb selalu lawan ckp dye,
nenek aku sbb x dgr ckp, mak cik aku sbb susah kan dye tgk aku kat uniten..
dn yang paling penting kat seseorang yang aku sayang sgt.. iaitu
nor athirah.. ermm.. aku nk minta maaf kat dye kalu selama n aku wat silap kat dye..
aku sayang dye sgt2.. dan aku harap dye juga begitu..
aku doakan agar dia kembali kepadaku seperti sedia kala...
ermmm kepada rakan2 ku yg nunu, yaya, zaza, sarah, mieka, azwa, mg, intan, wan, alia, saniah, sri dan lain2.. aku mintak maaf sekiranya wat sakit hati korang n tersalah bahasa... maaf bnyk2...

ermmm.. rasanya x ader apa lagi kot nk taip..

jumpa nnt di lain lembaran.. nnt aku akan citer pengalaman kiteorg g melaka.. lalalala..

jumpa agy... papai.. salam ;-)

No comments:

Post a Comment