Thursday, March 11, 2010

aku hanya boneka atau.............


smlm aku kuar g tgk wayang alice in wonderland kat mid...
boleh tahan gak r citer tu.. tapi sakit pale gak sbb kena pakai dua spek...
almaklumlah tgk 3D kan...
ni sumer hasil kerjasama unta ngn wan farah termasuk intan...
yg g smlm pon, aku, wan, unta, intan, yana, siam, n pojie..
tapi aku x nk citer lebey pasal alice...
aku nk cerita apa yg terjadi sblm aku g tgk alice...

aku x taw apa yg terjadi...
sehingga kini dye masih marahkan aku...
biler di soal, marah...
mintak tolong kawan dye tanya... tapi kawan dye plak kena marah...
nmpknya aku x taw apa kagi harus aku lakukan...
sedih dalam hati ku bukan kepalang...
nk g tgk muvie mlm tu pon aku terasa x de mood...
kat bilik aku duk berkurung jap, memikirkan apa yg terjadi sehngga x sedar...
air mata ku jatuh( bukan esak2 k)...

aku sayang dye.. aku nk dye teman aku.. tapi..... ermmm T_T
aku x bleh bayangkan aku hidup tanpa dia...
aku nk dye berada di sisi ku...
kawan2 aku taw apa yg aku alami...
tapi aku xnk bebankan mereka dgn masalah aku...
ckp r mereka punya masalah sendiri...

ermmmm T__T....
aku dah x taw nk kata apa lagi...
selama n aku bersusah payah untuk dye...
aku nk dye gembira di samping ku...
aku nk dye senang...
tapi....

rasanya aku dah x de benda nk ckp agy...
walhal kalu aku tulis kompirm panjang agy ni..
tapi aku xnk korang taw sumer cerita aku...
biarlah korang mengerti perasaan aku skunk...
kalu aku sakiti hati dye aku mintak maaf..
aku x berniat nk lukakan..
aku benar2 sayang dye...
aku harap dye akan cari aku kembali...

bonekakah aku?? atau dye masih sayang padaku???
persoalan itu bermain di benak otak ku sekarang..

aku masih berharap dye sayang padaku...

salam...

No comments:

Post a Comment