Tuesday, March 16, 2010

HARGA DIRI

di dirimu aku menemukan
yang mencintai ku
yang menyayangi ku
di diri mu aku ketakutan
kau biarkan aku
kau tgglkan aku

bila kamu tak, lagi dengan ku ku.. tak taw apa tuk jalani hidup ku...
bila memang kau pergi dari ku ku tak ada lagi di dunia ini...

mengertikah kau siang malam ku
tangis tawaku
semua hidupku

pandang aku
pandang lah hatiku
aku tak mampu
melangkah tanpa mu

bila kamu tak, lagi dengan ku ku.. tak taw apa tuk jalani hidup ku...
bila memang kau pergi dari ku ku tak ada lagi di dunia ini...

bukan ku tak punya harga diri
tapi dirimu begitu bererti
kaulah nafasku
kau harga diriku
mengerti aku.........

bila kamu tak, lagi dengan ku ku.. tak taw apa tuk jalani hidup ku...
bila memang kau pergi dari ku ku tak ada lagi di dunia ini...

di dirimu aku menemukan....

No comments:

Post a Comment