Friday, March 19, 2010

andai kata.....

ANDAI KATA... aku ni lemah..
aku akui kelemahan ku

ANDAI KATA... aku ni x setia
aku cuba setia untuk mu

ANDAI KATA... aku curang padamu
kejujuran ku hanya untukmu

ANDAI KATA... aku membenci mu
sama skali perasaan itu tak pernah muncul dalam diri ku

ANDAI KATA... aku berdusta
percayalah padaku

ANDAI KATA... aku melukakan hati mu
maafkan lah diri aku

ANDAI KATA... aku gagal mencintai mu
akan ku cuba utuhkan lagi cintaku pada mu

ANDAI KATA... kau menginginkan begitu
aku tidak memaksa

ANDAI KATA... kau tersiksa
aku lagi terluka

ANDAI KATA... aku gagal sayang padamu
akan aku buktikan sayang ku pada mu

ANDAI KATA... ini yg terakhir
akan aku buktikan sayang dan cintaku pada mu

ANDAI KATA... coretan ini menyakitkan mu
maaf kan aku

ANDAI KATA... masa dapat di undurkan
akan aku undurkan masa itu
mengimbau kembali masa yang lalu
menemani aku sepanjang hayat ku
menjadi teman mendengar ku
menjadi sahabat ku
menjadi ratu ku

ANDAI KATA...........


No comments:

Post a Comment