Thursday, May 27, 2010

Luar N Dalam

salam semua..
dah lama aku x berkarya dcni...
sesekali ada gak nk taip something tapi cam malas..
duk baca blog kawan2 aku jer...
blog azwa, blog nunu, blog saniah...
dyeorg mmg kaki blogger r...
suka updates...
tiap2 ari tu kadang ada 2 3 post... wahahaha
giler lah wei...

ha.. sebut pasal luar dalam ni..
jgn pk pelik2 taw,..
terutama kamal...
wahahahaha
ko dah ada wan ko duk diam2 yer... wahahaha

tadi aku dapat info dari kawan aku..
dye ckp next sem dye duk luar..
tanya sorang agy pon duk luar..
sorang agy pon ikut blakang ( kalu benda lain kamal jer taw )
dah seterusnya..
tggllah aku sorang di dalam...
uwaaa
sapa nk teman aku wei..

ermmm....
xleh lah nk mkn sama2 agy..
kalu nk kuar tgk wayang ker bowling ker karok ker...
ker ker ker....
ermmm
mcm pungguk rindukan bulan lah.( x taw betul ke x pggunaannya)

xpe lah..
at least korang gembira duk kat tmpt baru..
payah jer bile pk balik..
nk sembang sama2 x dpt dh..
kau sana... ku sini...
ku depan... kau belakang...
kau kiri.. ku kanan..
uwaaaa..... ntah sapa plak yang akan duk luar agy pasni...

tiada teman buatku di dalam... ermmm
nasib2...

walau kehadiran mu... hanyalah sementara..
bukan salah mu sayang.. kerap kau jatuh cinta..
akan ku pergi jauh.. x kan kembali...
salam maaf permisi.. ku undur diri...

papai... salam


No comments:

Post a Comment